Tuesday, January 7, 2014

No 49

Selamat Tahun Baru 2014.....


Sedar tak sedar 2014 sudah menjelang, alhamdulilah masih lagi diberi peluang untuk meneruskan kehidupan ini. HomeSewingDesign mengucapkan selamat Tahun  Baru 2014...kepada semua pembaca semua. Moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki serta mendapat kekuatan fizikal & mental untuk mengharungi kehidupan yang makin lama makin mencabar ini.

Bagi pembuka lembaran tahun 2014, entry HomeSewingDesign yang pertama adalah bantal berhias. Bantal berhias adalah merupakan projek kegemaran saya kerana ringkas dan dapat disiapkan dengan segera. Saya juga gemar buat sendiri kerana biasanya apa yang dijual tidak menepati citarasa saya. Nombor  49 merupakan nombor rumah saya ....mana dapat di shopping mall. 

Nombor 49 itu dibuat menggunakan butang. Butang juga merupakan perhiasan kegemaran saya. Selalu saya applikasikan di atas bantal berhias dan juga table runner.

Pix 1- 




































Pix 2



































Pix 3

2 comments:

  1. Salam kenal.
    cute nye bantal2 ni...thanks sbb share idea...nnti nak buat juga la. Jemput dtg ke http://sabilicrafthouse.wix.com/shop

    ReplyDelete
  2. W...salam...tq for visiting. Sure visit sabilicrafthouse one day.

    ReplyDelete

Thanks for your visit and comments.