Friday, December 23, 2016

Bantal kitar semula

Disebabkan saya adalah pengusaha apa-apa saja yang berkaitan dengan bantal, maka projek kitar semula saya juga adalah bantal juga.





































Set sofa ni saya beli 13 tahun lepas.  Sofanya dah tak boleh guna. Selain daripada spring yang dah melendut-lendut, span sofanya pun dah berderai keluarkan habuk. Tak bagus untuk orang yang ada anak kecil macam saya. Jadi saya selamatkan bantalnya yang masih elok untuk dibuat toto mini. Boleh juga jadi "port" untuk budak-budak ini menonton tv. Saja pilih warna hitam supaya tak mudah nampak kotor.

Ok...dah ada tukang rasmi.

Seorang macam tengah berangan..



Seorang lagi macam ditepi pantai saja gayanya.


















Untuk 3 biji  bantal memerlukan 3 meter kain. Boleh juga di cuba jika nak selamatkan bantal-bantal lama, ataupun kalau malas buat ..tempah aje dengan saya..😇



No comments:

Post a Comment

Thanks for your visit and comments.