Friday, February 20, 2015

Inspirasi ku

Semua orang suka mendapatkan inspirasi daripada inyernet.  Bagi saya. saya sukakannya untuk mendapatkan inspirasii dan tips berkenaan dengan jahitan. Cara yang paling mudah dan murah adalah melalui newsletter website tersebut. Jadi tidak perlulah membeli buku-buku jahitan yang mahal harganya.

Inspirasi  daripada mereka biasanya segar, ringkas dan berbeza daripada apa yang sedia ada di pasaran negara kita. Berikut adalah beberapa newsletter yang saya langgan hasil daripada melayari  website mereka.

1. http://www.bhg.com
2. AllPeopleQuilt.com

Designer yang paling saya minati adalah Amy Butler. Selain daripada menghasilkan rekaan fabrik dibawah jenama amybutler design, beliau juga 
menghasilkan kraftangan quilt, beg, baju dan namakan apa saja. Rekaannya segar, berwarna-warna dan berorientasikan alam terutamanya bunga-bungaan. 

Jika berminat boleh melayari pautan di bawah.

3. www.amybutlerdesign.com.

Pernah tak cuba membaca di Amazon.Com. Anda boleh memilih buku-buku untuk di lihat 'overview'nya dahulu. Ada buku-buku yang boleh dibaca secara percuma tetapi bukanlah keseluruhan. Hanya muka surat tertentu sahaja. Tetapi bagi saya itu sudah mencukupi itu mendapatkan inspirasi dan tips-tips tertentu.

4. www.amazon.com

No comments:

Post a Comment

Thanks for your visit and comments.